Menu Výrobci Přejít na filtr

DEN BRAVEN bitumenový pás pro opravu vozovek ARS 2 40x3 mm 25 m /B3572BD/

Efektivní ukončení a utěsnění prasklin na silnicích,pro prevenci pronikání vody.

obrázky mohou být ilustrační
tesnici-pas-ars-2.jpg
samolepici-bitumenovy-pas-ars202.jpg
samolepici-bitumenovy-pas-ars201.jpg
tesnici-pas-ars-2.jpg
samolepici-bitumenovy-pas-ars202.jpg
samolepici-bitumenovy-pas-ars201.jpg
Kód výrobku 144500646
VýrobceiDen Braven

Výrobce stavební chemie a systémových řešení pro stavebnictví a průmysl.

Parametry produktu:
Váha
5 kg
Cena s DPH za ks:
Cena bez DPH za ks:
1 549 Kč
1 280 Kč
Expedice:
skladem 1 ks
ks 

Popis DEN BRAVEN bitumenový pás pro opravu vozovek ARS 2 40x3 mm 25 m /B3572BD/

Je samolepicí modifikovaná živičná těsnící páska s povrchovou úpravou posypu, modifikovaná elastomery "SBR. Průmyslově předem připravená, konstruovaná a vyvinutá pro efektivní ukončení a utěsnění prasklin na silnicích a pro prevenci pronikání vody do podkladu silnic a dálnic. Je schopná zamezit trhlinám o šířce do 10 mm a hloubce do 20 mm, které se primárně tvoří mezi koplanárními instalačními vrstvami. Tento pás ARS 2 zamezí infiltraci vody a jakémukoli lokalizovanému usazování, ztrátě síly podporující podklad, bobtnání, zvedání nebo deformacím v důsledku mrazu a tání, zanášení nečistot a jiných nežádoucích prvků. Páska ARS2 přilne na asfalt a jiné stavební materiály. Do trhlin v podkladu je vmodelována a zapouštěna dopravními pohyby, čímž tvoří celkové utěsnění.

Vlastnosti DEN BRAVEN bitumenový pás pro opravu vozovek ARS 2 40x3 mm 25 m /B3572BD/

  • Jednoduchá a rychlá aplikace pomocí aplik. vozíku
  • Aplikovatelný za studena na všechny typy cest
  • Vysoká přilnavost ke stavebním materiálům – samolepicí
  • Neměkne při vysokých teplotách
  • Těsní a zamezuje tvorbě trhlin
  • Nelepí se na pneumatiky
  • Není toxický

Použití DEN BRAVEN bitumenový pás pro opravu vozovek ARS 2 40x3 mm 25 m /B3572BD/

  • Těsnění a uzavíraní povrchové části trhliny a k zamezení infiltrace vody do podkladu
  • Spojné a těsnící spoje k zamezení přetržení živičných směsí a vzhledu trhlin
  • Spojení a utěsnění koplanárních povrchů silnic po opravě anebo údržbě při opravě spojů mezi novým a starým povrchem, který následuje po položení kabelu nebo kanalizace nebo technologických systémů
  • Spojení a slepení různých dílů, okrajů, které tvoří nekontinuitu na povrchu silnice, mezi živičnou směsí betonovými prvky jako jsou obrubníky a silniční vpusti ohraničení funkčních prvků jako jsou funkční otvory a kryty odvodnění
dot